‘De toegang tot de kliniek is laagdrempelig en kent geen lange wachttijden.’
Informatie
Klachten en suggesties
Rugzorg Nederland neemt goede zorg serieus en we vinden het belangrijk dat onze patiënten tevreden zijn. Het kan voorkomen dat uw verwachting bij aanvang anders was dan na afloop of dat u suggesties heeft voor verbetering van de zorgverlening. In dat geval kunt u het formulier voor suggesties of klacht invullen.
Betreft het een klacht, dan kunt u binnen 2 weken van ons een antwoord verwachten. Zwaarwegende klachten zullen binnen 4 weken door een interne klachtencommissie behandeld worden waarna u hiervan een afschrift ontvangt.
De Stichting Rugzorg Nederland kent een klachtenregeling. Voor informatie hierover kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers. Onze klachtenfolder kunt u hier vinden. Rugzorg Nederland heeft eveneens voor het behandelen van geschillen een overeenkomst gesloten met Stichting Geschillencommissie EZa. Meer informatie kunt u hier vinden.